Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

">

titkok és nemtitkok

Álom és valóság - amiről és ahogy társaságban ritkán esik szó.

London jó nagy város, ami információs szempontból nem nagy durranás, ám mégis szorosan a témához kapcsolódik. Ugyanis nagy városban nagyok a távolságok is.
A plebshez tartozván buszon utazom (a metróhoz képest fél áron), így a Victoriáig egy és másfél órát zötykölődöm naponta a piros busz tetején, mert más luxus híján ezt engedhetem meg mozizás címszóval, pattogatott kukorica nélkül természetesen.
Történt, ami történt, de megtörtént.


Reggel.
A buszozás sok mindenre jó, például, hogy tovább aludja az éjszakát az ember. Félálomban zötykölődtem a Victoria felé,  -zötty-zötty, - az utak itt sokkal jobbak, de ettől még zötykölnek, amikor magamra ébredtem.  A  ringatózástól, zötykölődéstől  egyszerre csak rándult egyet a klitoriszom, a puncim  az ütemes rezgésre lüktetett,  fájt a hasam alja,  a mellem meredezett, magyarul csaj merevedésem lett.
Körbepillogtam,  rengeteg fiatal pasi, - London tele van velük, na, jó reggelt, most mit tegyek, a busz zötyköl tovább, leszerelni magam nem tudom.
Föltettem a fekete napszemüvegem,  kibámészkodtam a busz ablakán  az utca felé , - ha  én nem látok, hátha engem sem látnak -,  keresztbe fontam  a lábaim jó szorosan, hogy a csiklóm szoríthassam , és óvatosan előre-hátra  izegni-mozogni kezdtem alsótestből, amit az óriás táskámmal takartam.

Beindítottam mellé a szex-fantáziát, pörgettem, mit válasszak, végül az utolsó aktusomnál kötöttem ki. Az otthoni szex-partnerem sokat dolgozik, kevés a szabadideje, ritkán találkoztunk.
De a szex-mitingen  minden, ami felhalmozódott robbant.
Legutolsó találkozásunkkor előre levettem a bugyim, a szoknyám alá nyúlva csak a meztelenségem tapintotta. Ettől beindult a szex-maschine, egy mozdulattal dobott fel a bárszékre, szétfeszítette a combjaim,  a  gatyája már a bokájánál körözött, máris bennem volt, markolta a mellem,   –fantasztikus volt látni, ahogy ki-be mozog bennem, - majd hasmánt  dobott a szofára, hátulról esette a puncimnak nyelvvel, miközben a seggem markolta. Iszonyúan jól esett, a fenekem a legizgathatóbb részem, de valamiért a pasik elfelejtik, hogy egy nőnek hátulja is van, nemcsak eleje, - így ezért az akcióért külön hálás voltam neki-, majd hátulról hatolt a vaginámba, miközben saját kedvenc játékaként a vibrátorát a fenekemben mozgatta. 
Gyerünk, gyerünk, gyerünk!

És közben megyünk, megyünk, megyünk a Victoria felé, szorítom össze a combjaim, takarom a játékot a táskámmal és elélvezek a buszon, a rengeteg fiatal pasi és a fantáziám közt.
Ez történt. És két nap múlva ismét megtörtént.
Mostanában a London Bridge felé utazom.
Majd egyszer talán itt is történik valami.
 

Címkék: erotikus álmok orgazmus a buszon

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr352111004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hal1fan 2010.08.30. 19:34:46

Egész rendes kis írás, ha nem a valóságot keressük benne... Biztató próbálkozás, talán újra érdemes lenne azt a pennát meghegyezni.
süti beállítások módosítása