Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

">

titkok és nemtitkok

Álom és valóság - amiről és ahogy társaságban ritkán esik szó.

A fotelban ült, én a kanapén, oldalvást neki. Beszélgettünk, aztán egyszerre kissé előrehajolt, finoman felemelte lábaimat, s óvatosan az ölébe helyezte . Igen..Féltve, mintha valami törékeny csoda lenne..helyezte. Furcsa érzés volt, nem tudtam hova tenni. Ujjaival kissé átmasszírozta lábfejemet, majd egész kezével körbefonta bokámat és  lassan kúszott fel a térdemig, aztán szánkázott vissza,
Zavarba ejtően jó volt.
Éreztem az erős, határozott kezet, amely mégis oly pihepuhán érintett. Nem akartam semmire gondolni. Nem akartam mást érezni, mint ami valójában. CSAK egy simogatás, ami kellemes, olyan, mint amikor beszélsz valakivel, elragad a hév és karjára teszed a kezed, miközben neked sem tűnik fel, mit teszel és nincs miértje. csak egyszerűen a szitu hozza magával.

Kényszerítettem rá magam. A beszélgetésre koncentráltam, pedig szerettem volna lehunyni a szemem, átadni magam az érintés gyönyörének.
Aztán mégis.
Becsuktam szemem és éreztem.

Éreztem ahogy keze végig siklik a lábomon, felkúszik a combomon, be ér a szoknyám alá. A másik kezével az arcomhoz ért, végig simította a homlokomat, arcomat, körberajzolta a számat..hozzámhajolt, és puhán szájoncsókolt.

Elvesztem.
Már semmi nem érdekelt.
Nem érdekelt hol vagyok, mi van, mi lesz holnap, csak egyet akartam.
Őt.
Az érintését, ölelését, csókjait, hogy örökké tartson.
Magához húzott, újra megcsókolt..éreztem, ha elenged, összecsúszok..elhagyott minden erőm..Ne engedj el..kérleltem magamban..--ne engedj el!
Egyik kezével szorosan ölelt, míg másik keze egyre követelőzőbbé vált. Combomat végigsimította, é belső oldalára távedt a keze, át a másik combomra..kalandozott ide-oda, fel és le, miközben csókja egyre követelőzőbbé vált..
Melegem volt, Szívem hevesebben vert együtt a z Övével, ahogy teste hozzám simult, Éreztem forró lehelletét a nyakamon ahogy belecsókolt, hallottam fátyolos hangú suttogását a fülemben ,miközben  szája a számat kereste..Vérem dübörögve száguldott ereimben... Kívántam Őt , őrülten kívántam.
A egyik keze a lábaim között kalandozott, míg a másik az arcomtól kiindulva simogatta végig nyakamat, államat, hátamat, derekamat, és kúszott vissza a köldökömtől a melleimen át a az arcomig. Minden négyzetcentiméteremet aprólékosan érintve.Már nem volt elég, lassan araszolt be a blúzom alá..bőrömet érintve. Libabőrös lettem, Testem forró volt , mégis fáztam, remegtem kívül, belül, annyira kívántam.
Az én kezeim  is felfedező útra indultak. Egyiket a  pólója alá csúsztattam.
Hasát, mellkasát, hátát, derekát simogattam. Teste forró volt, kicsit nyirkos, szíve vadul zakatolt, ujjaimmal végigszánkáztam hónaljvonalában. Libabőrös lett, beleremegett, és szorosabban vont magához. A másik kezem combját, combjait simogatta..közben veszettül csókolt, csókoltam..
Kinyitottam a szemeimet... nem volt sehol.
Egy könnycsepp tört utat magának arcomon.
Álmodtam, ismét álmodtam Vele, Róla.

Elég egy érintés, egy simogatás és a behunyt szemek.
Már rég vége, minden elmúlt, ....azt hittem.

Címkék: vágy álmok érzékiség női ábránd

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr853477123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cripplex 2011.12.27. 05:53:57

Szegénykém,sajnálom,hogy.....
süti beállítások módosítása