Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

">

titkok és nemtitkok

Álom és valóság - amiről és ahogy társaságban ritkán esik szó.

Ha saját kezűleg igazítottam a szeméremszőrzetemen, abból mindig vérzés lett, akármivel álltam neki.
Olló, borotva, hajvágó gép, bármi, mindig sérülést okoztam.
Márpedig ki nem állhatom ha túl nagy rajtam a bozont és az orális fixációt végző hölgyek sem komálják, ha szeméremszőrzettel telik meg a szájuk.

A fodrásznőmnek panaszkodtam, aki értően végighallgatott, majd azt mondta: menjek vissza a zárásra, segít rajtam.

Nem is tudtam, hogy a fodrászszéket is el lehet fektetni, mint a fogorvosit.
Hátradöntött és megkért, hogy toljam le a nadrágot és a gatyát.
Emeljem meg a fenekemet, törölközőt terít alám.

És nekilátott.
Az egyik kis kezében pici kéztörlő, azzel tartotta távol magától a faszomat és a golyóimat, a másikban olló, mert tisztáztuk hogy nem tarvágást szeretnék.
Kurvajól esett, ahogy a lábam között matat, ahogy a kis textillel lesöpörte a levágott szőrszálakat és ahogy behintőporozta a megnyirbált területet.
Tudálékos arccal, nagyon komolyan nézte, amit csinál és olyan jó lett volna megsimgatni a hátát, de mindig észbekaptam, hogy ez egy fodrász és nem egy kurva, én meg fodrászaton vagyok, nem kupoldában.

Néha rámsandított a szemüvege fölött.
Láthatta az élveteg pofámat, ahogy félig, meg néha teljesen lehunyt szemmel feküdtem előtte és iszonyatosan élveztem az egészet. Ügyesen bűvészkedett a kis fehér frottírkendővel, mert volt hogy "véletlenül" megérintette a kopasz ezredest, máskor meg a zacsimat.

Nem akartam teljesen felizgulni, de majdnem sikerült.
A végén még megszórt mindenütt egy kis púderrel és a puszta tenyerével átsimította a lekezelt területeket. A farkamat sem hagyta ki.
Majdnem elélveztem ettől, úgy ahogy voltam, félárbócon.

Kész vagyunk! - mondta a kis nő és ment kezet mosni.
Kész voltam én is teljesen.
Legközelebb megpróbálom rávenni egy kis behatóbb kézimunkára.
 

Címkék: intim szőrtelenítés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr122523793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása