Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

">

titkok és nemtitkok

Álom és valóság - amiről és ahogy társaságban ritkán esik szó.

szexszomnia.jpgSzexszomnia.
Sajátos megnyilvánulása a depressziónak és a lélekkel foglalkozó tudományok egyes képviselői szerint az alvajáráshoz hasonló eredetű alvászavar.

A szexszomniás ember álmában létesít szexuális kapcsolatot, de nem úgy, hogy azt álmodja, hanem valóban: rámászik a közelében lévő emberre úgy, hogy közben fel sem ébred, ráadásul másnap nem emlékszik semmire.

Jelen sorok írója egyszer találkozott egy lájtos szexszomniás tüneteket produkáló hölggyel.
Nem volt közöttük szexuális viszony, de voltak olyan jó barátok, hogy egy ágyban aludtak.

Éjjel arra ébredtem, hogy nagyon áll a farkam és valami kívülről is nagyon szorítja.
A nő volt az.
Mélyen aludt és közben kikereste a dákót és kapaszkodott bele erősen.
Mivel a biztos ponthoz ragaszkodást semmi nem indokolta, nem volt földrengés és nem hajókabinban háltunk, továbbá rendes voltam, lefejtettem a szép kezet a brokimról, a másik oldalamra fordultam és elégedetten aludtam tovább.

Reggel megemlítettem a dolgot.
A nő rákvörös lett.
Szégyellte és azt mondta: nem gondolta, hogy ez megint előjön.
Korábban rendszeresen előfordult, de már jóideje nem.
Akkor 31 évesek voltunk mindketten.
 

 

A házipatika.hu szerint

Veszélyes is lehet a szexszomnia

Címkék: szexszomnia együtt alvás szexszomnia jelentése

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr994074923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása