Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

">

titkok és nemtitkok

Álom és valóság - amiről és ahogy társaságban ritkán esik szó.

Meglehetős gonddal jelentkeztem fel a netes társkeresőre. Évente minimum egyszer eldöntöm, hogy, na, most rendbe szedem a szexuális életem. Persze, legjobb lenne egy állandó kapcsolatban, amire kicsi az esély a neten, de minimális programnak ez is jó. Egyszer annyira összeszedtem a bátorságom, hogy bátran fel is írtam a reglapomra a programom, de ennél többre nem jutottam, pedig a pasik, ki így, ki úgy azonnal dőltek az ajánlatukkal. A nick nevem megtartottam,- ha ott jó volt valamire, emitt is jó lesz-, és beregeltem. Egy-két hetet elszarakodtam, mire rájöttem, hogyan is működik a rendszer, aztán már ment az ismerkedés, levelezés.

A pasi „Apád lányát elvinném egy jó kis klubba” mottóval nyitotta a saját reglapját, amiből csak az apád lányát vettem le humorként. A következőként mutatta be magát: „Ismerkedni és szeretkezni is szeretek. Van ennek egy célszerű sorrendje és nem keverem össze, hacsak nincs rá valami nagyon nyomós ok. A tartós kapcsolat a szó nemes értelmében nekem nem megy most - és talán egyáltalán nem is megy - de ha a tartós alatt a nemcsak egy alkalmat, hanem a megismerésen, tiszteleten és megélésen alapuló többszöri "rendszeres" találkozásokat értjük, ezt szeretném és nem sokakkal kevésszer, hanem kevesekkel sokszor....”, amivel olyannyira megnyerte a bizalmam, hogy egy szál
feszültség nélkül mentem a randira. Beszélgettünk, söröztünk, s közben kiderült, a férfi komoly klub-életet él. Swinger klub életet, amire szívesen meghív engem is. Nem mondom, hogy azonnal döntöttem, kicsit érleltem magamban a gondolatot, váltottunk pár mailt a témáról, végül rábólintottam. Egy Pesthez közeli klubot választott, azt mondta, csak kipróbált, és a vendégek által kifogástalannak ítélt klubot hajlandó látogatni, mivel ésszel is él az ember, nemcsak az alfelével. Ezt a klubot főleg fiatalok látogatták. A lányok szexis fehérneműt viseltek, az aktuális trend szerint csupacsipke melltartó, bugyi, ami alatt azt is látod, az intim régiót mennyire tartja karban, - ahogy nézegettem, szinte mindenki borotválta - a férfiaknak fürdőnadrág, vagy sima alsó megengedett. Az X leszurkolt forintért annyi italt szopogathatsz el ingyen a nappaliban, amennyi oldja a hangulatod,
ha túltöltötted magad svédasztal vár, közben videón szex filmeket nyomnak természetesen főleg leszbi csajokról, akik egymás punciját szopogatják és vibrivel kefélik egymást, szintén a hangulat kedvéért. Mire a jakuzziba jutottunk, már dolgozott bennem az alkohol, az összes feszélyt kint hagytam a parton. Rajtunk kívül egy szóló férfi lubickolt láthatóan kevés elhatározással, majd mellénk cuppant egy gyönyörű, fiatal pár. Szép volt a férfi is, szép a lány is, a teljes fesztelenségük szerint összeszokottak, és nem először látogatnak ilyen helyet. Két kéz masszírozta a víz alatt a fenekem, és izgalmas volt, hogy nem tudtam, melyik kié, de egy biztosan nem a választott páromé, mert az a mellemmel volt foglalt. A fiatal pár csókolózott, a lánynak gyönyörűek voltak a mellei, én nekik viszonoztam párja szívességét, a fiúja felém fordult, felajánlotta a farkát, az is gyönyörű volt, elfogadtam, és őrületesen izgatott, hogy a párom farkát éreztem a puncimnál, míg egy más férfijét a számban. Maszturbáció közben sokszor fantáziáltam erről, és most megvalósult. Totál kész voltam, szó szerint, mindenre kész. A lány két kézzel a medence oldalába kapaszkodva felfeküdt a vízre, a pasija Búvár Kund módra nyalta a punciját, a lány popsija meg két gyönyörű gömbként ringatózott, két olyan csodás gömbként, hogy szívesen beleharaptam volna. Csak másnap döbbentem meg, hogy olyan lappangó biszexualitást hozott felszínre, amiről magam sem tudtam, ott és akkor csak
gyönyörködni tudtam a ruganyos almáiban, és teljesen megértettem a férfiak gerjedelmeit.

A jakuzzi után lezuhanyoztunk a párom tanácsára, - Ki tudja, mit rejt a közös medencevíz? – folyt ránk a forró víz, és én már nem tudtam a vágyaim elfojtani, térdre ereszkedtem és a számmal elégítettem ki, élveztem, hogy lüktet a számban a farka, élveztem, hogy élvezi, és élveztem, hogy a számban élvezett el. Nem nyeltem le, de őrületes volt, ahogy a meleg nedv a számba fröcskölt.

Három, egybenyitott emeleten alakítottak ki szeretkezésre boxokat, teljes az áthallás és az átlátás, mivel mindösszesen átlátszó függönyökkel védik az intimitást. Teljesen elfogadott, hogy a látogatók megállnak bámészkodni, aki belép ebbe a klubba, annak ezt el kell fogadnia. Általános elv, hogy minden megengedett, de semmi sem kötelező, ha valaki erőszakoskodna, azt a klubok közti infócsere alapján mindegyik klubból kizárják, így a vendégek maximálisan betartják a másik fél döntését. Mi is végigjártuk a szinteket. Az elsőn egy közös szeretkezésre kialakított részt találtunk, az most üres volt. A boxok nagy részét elfoglalták már, mindenhonnan zihálások, sóhajok töltötték tesztoszteronnal a teret, mi is végignéztük a függönyökön át, hol, mi történik. Találtunk kettest, háromast, négyest, bámészkodtunk, a párom meg közben a fenekem simogatta, így a legfelső szintet már kihagytuk, gyorsan mi is kerestünk magunknak egy szabad boxot, már nagyon vártam,
hogy végre én is…végre engem is! A neten választott párom igazi telitalálat! A tarkómnál kezdte a kényeztetést, haladt lefelé a gerincem mellett, majd a fenekem vette kezelésbe, mert az az egyik legizgathatóbb részem, és ezt előre megbeszéltük, simogatta, harapdálta a fenekem, majd a hátamra fordítva a csiklóm nyalogatta. Kapaszkodtam a matrac szélébe, annyira élveztem, és vártam, amikor a farkát végre a puncimban is érzem, szálltam a sóhajokon, és én is szárnyakat adtam másoknak a sóhajaimmal. Ott jártunkkor valami nagyon történt a legfelső szinten, a pasik egymás után kanyarították fel magukat, ránk csak sebtében pillantva, nem mi voltunk az igazi élmény. Nekem viszont igazi élményt nyújtott a klub.

Szerencsésnek érzem magam, mert olyan férfi fogott kézen, és vezet a szexualitás útján, aki kulturált, megvárja a döntésem és tiszteletben tartja azt. Biztos vagyok benne, hogy nőket, férfiakat egyaránt birizgál a téma, de csak azoknak ajánlom, akik éppen befogadóak a szexuális felfedezés iránt, nincsen bennük szégyen miatta, s képesek élvezni a lehetőségeit.

Címkék: szex szeretkezés swingerklub

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikus.blog.hu/api/trackback/id/tr533230471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cripplex 2011.12.27. 08:11:02

Hol láthatnák képet rólad?
süti beállítások módosítása